« Back

Analýzy web stránok, eshopov, portálov a reklamy

Zvýšte efektivitu vašej web stránky, eshopu alebo portálu a získajte viac zákazníkov a väčšie zisky

Samotná tvorba web stránky alebo akéhokoľvek webového riešenia vám bez analýzy nezaručí úspešnosť vášho podnikania. Všetky webové riešenia, ako aj reklama by sa správne mali navrhovať nie podľa predstavy autora, ale podľa reálneho fungovania užívateľov. Z tohto dôvodu je pred vývojom novej web stránky vhodné zistiť fungovanie návštevníkov na pôvodnom webovom riešení na to, aby ste vedeli, ktoré konkrétne časti sú pre užívateľa podstatné a ktoré menej. Na základe týchto informácií vieme vytvoriť nové webové riešenie efektívnejšie.

Analýzy sa najčastejšie využívajú v nasledovných oblastiach

Spoznajte možnosti a zistite prínos

Analýzy web stránok

Analýza web stránky – aby web stránka prinášala zákazníkov

Na to, aby web stránka prinášala očakávané výsledky, je pri jej tvorbe nesmierne dôležité zistiť reálne potreby jej užívateľov. Mnohokrát môže byť pôvodná predstava o web stránke v silnom rozpore s tým, čo užívateľov na stránke naozaj zaujíma. Z tohto dôvodu je dôležité tieto informácie vedieť vopred, a na ich základe použiť relevantnú štruktúru web stránky a texty, ktoré budú pre jej návštevníkov pútavé. To vám prinesie požadovaný výsledok, ako je napríklad kontaktovanie firmy, prípadne predaj jej produktov alebo služieb.
Na analýzu web stránky používame viacero nástrojov, napríklad sledovanie návštevnosti, sledovanie pohybu po stránke, sledovanie vyhľadávateľnosti web stránky a nahrávanie obrazoviek návštevníkov, ktorí na stránku prídu. Z tohto sa následne dozvieme ako sa zákazník po stránke pohybuje, čo číta, koľko času strávi na jednotlivom bloku web stránky a čo ho zastaví pri kontaktovaní vašej firmy. Vďaka tomu vieme odstrániť nedostatky a priniesť aj mnohonásobne vyšší profit vo forme kontaktovania firmy, záujmu o službu, alebo predaja.

Vďaka analýze a následnému zefektívneniu web stránky využijete financie investované do reklamy omnoho efektívnejšie.

Analýza eshopu – zvýšte predaj vášho internetového obchodu

Ak pri web stránke platí zásada nenúťte užívateľa myslieť, pri internetovom obchode to platí dvojnásobne. Pri eshope ide totiž o priamy predaj produktov a aj zdanlivo malé chyby pri vyhľadávaní tovaru alebo nákupnom procese, vás vedia pripraviť o množstvo zákazníkov. Mnohokrát sa stáva, že vďaka odstráneniu nesprávneho výrazu a nahradeniu ho za správny, stúpnu na eshope objednávky aj o niekoľko desiatok percent. Na odhalenie potenciálnych problémov používame, rovnako ako pri web stránkach, softvér na nahrávanie obrazoviek, vďaka ktorému vieme presne určiť, kde nastali problémy. Okrem toho, dokážeme pomocou rôznych nástrojov sledovať a zistiť aj najefektívnejšie kľúčové slová, efektivitu bannerovej reklamy a ďalšie veci, vďaka ktorým budete vedieť, do ktorej formy reklamy sa vám oplatí investovať.

Programovanie

Analýza portálu – ušetrite peniaze za server

Vysoko navštevované portály si väčšinou vyžadujú investície do serverového hardware, prípadne prenájmu servera. Na zmiernenie týchto vysokých nákladov sa dajú aplikovať postupy, ktoré vieme získať analýzou správania sa užívateľa na portále. Vďaka prehľadnejšiemu a efektívnejšiemu získavaniu informácií na portále, sa zvýši jeho užívateľská prístupnosť, a zároveň sa zníži počet dopytov na server, čo ovplyvní rýchlosť portálu a prevádzkové náklady sa server. Pri väčších riešeniach vieme urobiť aj analýzy zdrojového kódu používaných obrázkov, a tým zrýchliť portál, znížiť mesačné náklady na server a prispieť k jeho stabilite.

SEO analýza

SEO analýza – oslovte správnych zákazníkov

SEO býva väčšinou dlhodobý proces, ktorý si môže vyžadovať aj vyššie náklady. Z tohto dôvodu je dôležité sa správne rozhodnúť pre vhodné kľúčové slová. Pri nesprávnom použití kľúčových slov môže nastať situácia, že webové riešenie sa síce bude nachádzať vysoko vo výsledkoch vyhľadávania, ale nebude pre vás predstavovať prínos vo forme nových zákazníkov alebo predaja. Z uvedeného vyplýva, že kľúčové slová by mali byť zvolené správne. Vďaka analýze dokážeme zistiť nielen počet vyhľadávaní kľúčového slova, ale aj jeho efektivitu, nakoľko sa v mnohých prípadoch stáva, že dané kľúčové slovo nemá súvis s činnosťou vašej firmy. Aby ste zabezpečili efektivitu optimalizácie, pred jej začatím je dôležité zistiť, ktoré kľúčové slová zabezpečujú iba návštevníkov, a ktoré reálnych zákazníkov.

Analýza PPC reklamy - ads google

Analýza PPC – nevyhadzujte množstvo peňazí za neefektívnu reklamu

Prostriedky investované do PPC reklamy môžu predstavovať značnú časť vášho mesačného obratu. Preto je veľmi dôležité, aby boli využívané naozaj efektívne. Práve analýza vám pomôže dospieť k zefektívneniu vašej reklamy tak, aby vám prinášala väčšie množstvo zákazníkov za nižšie náklady.

Ďalšie súvisiace služby

Služby súvisiace s analýzami

Tvorba web stránok

Tvorba web stránok

Vývoj – tvorba
web stránok

Na základe analýzy prerobíme vašu web stránku tak, aby bola efektívnejšia … viac sa dozviete v sekcii Tvorba web stránok

tvorba eshopov

Tvorba eshopov

lepší eshop
vďaka analýze

Po analýze nedostatkov na vašom eshope, pristúpime ku zmenám, aby sme zefektívnili váš predaj… viac v sekcii Tvorba eshopov

Seo optimalizácia pre vyhľadávače

SEO

zvýšte počet
návštevníkov webu

Vďaka SEO analýze dokážeme zabezpečiť lepšie pozície vašej web stránky alebo eshopu vo výsledkoch vyhľadávania … viac v sekcii Optimalizácia pre vyhľadávače

Spoľahlivosť

Flexibilita

Rýchlosť

Dodržanie termínov

Copyright © 2020 Abcdesign.sk